Menu

Onze services

Administratie: iets waar me allemaal mee te maken krijgen. Ondernemer, zelfstandige of ZZP’ers. Allemaal moeten we minimaal een keer per kwartaal even gaan zitten om die administratie op orde te maken.

Maar gebeurd dat ook? Onze ervaring is dat administratie er vaak bij in schiet. Al plan je het in de agenda, er komt altijd wel weer iets voorbij wat veel leuker is en waardoor die administratie er weer bij in schiet. Niet handig, maar zo herkenbaar voor velen.

Maar geen paniek! Wij zijn er gelukkig om je te helpen met ingewikkelde administratieve zaken. Wij bieden verschillende pakketten aan waardoor er vast en zeker een bij zit die naar jouw behoeftes is.

Onze pakketten


Onze allround-pakket is er voor diegene is echt niets meer met zijn/haar administratie te maken wilt hebben. Wij nemen het helemaal van je over en brengen een goed overzicht in je administratie. Elke maand versturen we je een overzicht met daarin vermeldt hoe je ervoor staat en wat belangrijk is en elk kwartaal krijg je van onze een kwartaaloverzicht.

Onze spoedpakket is er voor diegene is in een half jaar zijn administratie weer op orde wilt krijgen. We gaan dan intensief meerdere uren per week aan de slag met jouw administratie en brengen orde op zaken. Na dat half jaar is het aan jou, maar begin je met een schone lijn. En laten we eerlijk zijn: dat is heerlijk! Geen zorgen, kom je er na dat half jaar achter dat het toch niks voor je is zelf die administratie bijhouden, dan nemen we het graag weer van je over.

Het administratie onderhoud pakket is voor merendeel van onze klanten ideaal. Het is aan jou om maandelijks de administratie op orde te houden, maar wij kijken na ieder kwartaal wat er nog moet gebeuren en helpen je waar je niet uit komt.

Uiteraard is het wisselen tussen onze pakketten geen probleem. Een overstap kan elke maand.